Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zavedení a využití nástrojů BusinessIntelligence
Košina, Stanislav ; Luhan, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zavedení a využití nástrojů Business Intelligence pro Fakultu podnikatelskou, zejména v oblasti přijímacího řízení doktorského studia za pomocí nástroje Microsoft Power BI. V práci je první část, která popisuje teoretická východiska Business Intelligence a Microsoft Power BI, která dále přispějí k řešení celé práce. V druhé části je provedena analýza současného stavu doktorského studia na Fakultě podnikatelské. Poslední třetí část práce obsahuje návrh vlastního řešení, kde se pomocí analýz, reportů a vizuálů snažím pomoc vrcholnému managementu Fakulty podnikatelské se strategickým rozhodováním.
Návrh metodiky přijímacího řízení
Svobodová, Klára ; Janovský, Tomáš (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Následná práce se bude zabývat návrhem metodiky přijímacího řízeni pro nově vzniklou společnost, která plánuje během jednoho roku disponovat sedmdesáti zaměstnanci. Výstupem mé práce bude možný manuál pro přijímání nových zaměstnanců a to od formulace požadavků a následného inzerátu, přes přijímací řízení až k možnostem, jak si zaměstnance udržet, aby nedocházelo k časté fluktuaci.
Přehledový profil uchazečů a přijatých studentů na Vojenský obor FTVS UK
Kovář, Jáchym ; Maleček, Jan (vedoucí práce) ; Sovák, Libor (oponent)
Název: Přehledový profil uchazečů a přijatých studentů na Vojenský obor FTVS UK. Cíle: Cílem práce je na základě komparace uchazečů a již přijatých studentů Vojenského oboru popsat vhodný profil uchazeče s největší pravděpodobností úspěchu přijetí na Vojenský obor. Metody: V práci byla použita metoda komparace, průzkum literatury, měření a dotazování pomocí dotazníkového šetření, deskripce dat, syntéza dat, sumarizace a vytvoření závěrů. Sběr dat dotazníkového šetření byl u 28 uchazečů proveden pomocí papírového dotazníku a u 30 studentů pomocí online dotazníku na stránkách survio.cz. Papírový i online dotazník obsahuje 26 otázek. K analýze dat z přijímacího řízení a dotazníkového šetření byl využit tabulkový editor MS EXCEL. Výsledky: Dlouhodobým bodovým průměrem přijatých uchazečů na Vojenský obor je 244 bodů. Důležitými faktory pro vysoké bodové ohodnocení je podpora rodičů, všestrannost, příprava na talentové zkoušky a využití možnosti přípravného kurzu. Klíčová slova: Komparace, Vojenský obor, přijímací řízení, talentové zkoušky, Armáda České republiky, dotazníkové šetření.
Implementace a návrh datové kostky OLAP
Hurdálek, Pavel ; Smejkal, Milan (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší tvorbu datové OLAP kostky, za účelem analýzy rozsáhlých dat. Tento proces je zobrazen při vytváření kostky obsahující údaje z přijímacího řízení univerzity Vysokého učení technického v Brně. Data jsou zpracovávána komerčním nástrojem Business Warehouse od německé společnosti SAP, samotná vizualizace kostky probíhá v programu Excel pomocí rozšíření Analysis. Výsledkem této práce je OLAP kostka, pomocí které lze vytvářet analýzy přijímacího řízení univerzity a získávat data pro vyplnění příslušné části výroční zprávy o činnosti.
Porovnání činnosti Horské služby České republiky a Horské záchranné služby Slovenské republiky
ULEJOVÁ, Kateřina
Práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a část výzkumnou. Teoretická část je rozdělena ještě na dvě samostatné kapitoly. První kapitola se věnuje Horské záchranné službě Slovenské republiky, druhá Horské záchranné službě České republiky. V obou kapitolách se pak budu věnovat postupně historii horských služeb, popíši jejich organizační strukturu, k nim se vázající legislativu, rozmístění základen, požadavky na kvalifikaci k výkonu povolání horského záchranáře, jejich kompetence a s tím související specializace. Výzkumná část se zabývá a porovnává rozdíly mezi českou Horskou službou a slovenskou Horskou záchrannou službou. K získání poznatků jsem zvolila kvalitativní typ výzkumu formou strukturovaného dotazníku s pěti českými a pěti slovenskými profesionálními horskými záchranáři. Mým cílem bylo popsat rozdíly mezi oběma horskými službami především v oblasti kompetencí zdravotnických, nezdravotnických a v problematice specializací. Zajímala jsem se o přijímací řízení a hlavní náplň práce horských záchranářů v rámci oblasti jejich působení, tedy jaké nejčastější zásahy záchranáři v daných oblastech vykonávají.
Zavedení a využití nástrojů BusinessIntelligence
Košina, Stanislav ; Luhan, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zavedení a využití nástrojů Business Intelligence pro Fakultu podnikatelskou, zejména v oblasti přijímacího řízení doktorského studia za pomocí nástroje Microsoft Power BI. V práci je první část, která popisuje teoretická východiska Business Intelligence a Microsoft Power BI, která dále přispějí k řešení celé práce. V druhé části je provedena analýza současného stavu doktorského studia na Fakultě podnikatelské. Poslední třetí část práce obsahuje návrh vlastního řešení, kde se pomocí analýz, reportů a vizuálů snažím pomoc vrcholnému managementu Fakulty podnikatelské se strategickým rozhodováním.
Prevence rizika v oblasti výběru pedagogických pracovníků v MŠ
Fišnarová, Monika ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Při práci s lidmi je nejrizikovějším faktorem právě člověk sám. Zvláště v předškolním vzdělávání, kde pedagogický pracovník je vzorem pro nastupující generaci, je třeba pečlivě vybrat právě takové osobnosti, které tím vzorem skutečně být mohou. Nemají být ovšem pouze vzorem, ale také kolegou a týmovým hráčem. Osobnost takového pedagoga musí splňovat kvalifikační, osobnostní i další předpoklady. Proto je jejich oslovování, výběr i následná adaptace jednou z nejdůležitějších a nejtěžších personálních činností. Tato činnost spadá do kompetence vedoucích pracovníků, manažerů či personalistů a jejich odpovědnost je v tomto směru značná. A tak je velmi důležité umět identifikovat, vyhodnocovat a eliminovat možná rizika v průběhu celého přijímacího řízení. Dokázat předcházet těmto rizikům je důležité nejen pro vedoucí pracovníky ve školství. Cílem této práce je stanovit konkrétní preventivní opatření, která vychází z identifikace a vyhodnocení možných rizik při výběru pedagogických pracovníků v předškolním vzdělávání s ohledem na jejich budoucí začlenění do pracovního procesu. Jsou zde zakomponovány způsoby, postupy a zkušenosti vedoucích pracovníků v předškolním vzdělávání, ze kterých vychází následná doporučení pro úspěšný výběr kvalitního platného člena pracovního kolektivu. KLÍČOVÁ SLOVA:...
Neverbální komunikace jako jedno z kritérií při přijímání pedagogických pracovníků
Fišnarová, Monika ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
5 ABSTRAKT: Znalost jednotlivých prvků neverbální komunikace je velkým přínosem při ověřování předkládaných informací a otevření možností dalších pohledů na osobnostní rysy a povahové vlastnosti sledovaných jedinců. Tyto znalosti lze s úspěchem využít při přijímání nových pedagogických pracovníků v předškolním vzdělávání. A to jako jedno z hodnotících kritérií, které pomůže zjistit žádoucí povahové rysy budoucích pedagogických pracovníků potřebných pro úspěšnou pedagogickou činnost a zároveň může odhalit nežádoucí, skrývané a problematické vlastnosti daného jedince. Cílem této práce je zjistit, které projevy neverbální komunikace ředitelky mateřských škol preferují při přijímání pedagogických pracovníků. Na základě hodnocení dotazníkového šetření a osobních interview vznikla rukověť neverbální komunikace (pomůcka při přijímání pedagogických pracovníků) s vysvětlením nejdůležitějších prvků neverbální komunikace. Jako takový může následně sloužit při přijímacích řízeních. KLÍČOVÁ SLOVA: Neverbální komunikace, prvky neverbální komunikace, pedagogický pracovník, předškolní vzdělávání, přijímací řízení, kritéria, rukověť
Sociální konstrukce nerovností v přístupu k terciárnímu vzdělání a přijímacím řízení
Rossová, Iveta ; Balon, Jan (vedoucí práce) ; Šanderová, Jadwiga (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem konstrukce nerovností v přístupu k terciárnímu vzdělání se zřetelem k přijímacímu řízení. Cílem práce je zjistit, jak je přijímací řízení a přístup do vzdělání na úrovni terciéru vnímán samotnými aktéry, kteří jsou dle výzkumů vzdělanostních nerovností systematicky znevýhodňováni v největší míře. Cílem práce je tak získat odpověď na to, jak svou pozici a situaci tito aktéři v přístupu k univerzitnímu vzdělávání a přijímacím řízení vnímají, jaké situace (a zda vůbec) konstruují jako nerovné, vůči komu a jak se se svou nerovnou pozicí případně vypořádávají. Výzkumný problém je nahlížen v perspektivě interakcionisticko-konstruktivistického přístupu a zkoumán s využitím metody zakotvené teorie a výzkumnou techniku polo-strukturovaných rozhovorů

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.